Mezinárodní kodex WHO o marketingu náhrad mateřského mléka 

Klademe si za cíl se plně řídit Mezinárodním kodexem marketingu náhrad mateřského mléka a podporovat rodiče v kontaktním a respektujícím přístupu k dětem. 


Kojení není jen pití mléka, je to vztah s Vaším miminkem. V našem obchůdku proto koupíte pouze zboží, které tento Váš vzájemný vztah podpoří a bude rozvíjet. Když si koupíte jablečný džus a nebude Vám chutnat, vyzkoušíte pomerančový. Žena, která vlivem klamavého marketingu vyzkouší umělé mléko a chtěla by pak kojit, to tak jednoduché nemá. Proto náš obchod plně dodržuje etický kodex WHO marketingu náhrad mateřského mléka, jehož cílem je ochrana kojení. Protože na kojení záleží.

Více o kodexu si můžete přečíst zde: http://www.mamila.sk/o-mam…/medzinarodny-marketingovy-kodex/